zondag 2 september 2012

Log Cabin

Vandaag is de laatste dag van mijn vakantie. Veel gehandwerkt de afgelopen weken! Braaf gehaakt aan Babette en ook mijn sjaal wordt steeds langer. Toch had ik vanmiddag zin in iets anders, en wat doe je dan? Dan ga je speuren op Ravelry.

Today is the last day of my holidays. Knitted and crochet a lot the past weeks! Babette ofcourse, and my sjawls... but this afternoon I wanted to do something different. And then we've got Ravelry!
Dit  kwam ik daar tegen... mooi! De verschillende projecten met de vele kleuren geven een goed beeld wat het kan worden. Dat wilde ik proberen! Met een restje Noro Silk Garden Sock (ja, van de kaboutersjaal!) en paarse hot socks spectra werd t dit..... Voel ik een nieuw project aankomen?
I saw this....beautiful! Different projects with different colours show very nice what you can maken of this pattern. I had some leftovers (Silk Garden Socks and Hot Socks spectra)and couldn't help myself....
Do I feel amother project coming?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten