vrijdag 24 mei 2013

Mini Mania, deel zoveel

Mijn eigen MM (Mini Mania sjaal) ligt al een poos in zijn mand naast de bank te wachten. Iedere keer pak ik m weer, brei een of twee pennen met de lange naalden (80 cm, zit met bijna een meter breipennen onder m'n armen op de bank, twee of drie kussens in mijn rug. Zien jullie het voor je?), krijg last van mijn schouder en mijn linkerhand en leg 'm weer terug. Maar omdat ik wéét hoe mooi hij is als hij klaar is wil ik er wel graag mee verder. Maar ik heb geen zin om mijn linkerkant in de prak te breien. Dussss....  My own Mini Mania Scarf lays in the basket next to the sofa for a long time now. Every time I pick it up, knit one or two rows with the long needless (80 cm, sitting on the sofa with almost a metre of needle, three pillows in my back. Get the picture?)get pains in my shoulder and hand and put it back. But I know how wonderful this scarf is and I want to finish it. But I don't want my left side to be mashed. Sooooo.....
Heb ik besloten om opnieuw te beginnen. En net als de MM die ik voor Loe maakte (klik) maak ik hem dus
in twee delen. En zolang ik zorg dat ik de delen tegengesteld brei, de kleurvolgorde strak in de gaten houd én het geheel mooi aan elkaar naai, komt het helemaal goed. Maar gelukkig heeft deze sjaal heeft geen deadline!
I decided to start again. And just as the MM I made for Loe (click) I making it in two parts. I keep good track of the colour arrangement and sew the thing very very neatly together, and all will be well. But I'm glad this one has no deadline!
Ik ben dol op deze steek. Het effect, het zachte...
I love this stich. The effect, the softness....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten