zondag 30 juni 2013

Schaap

Wat een 'koud schaap'allemaal los maakt...
Veel herkenning in ieder geval! Vriendin Greet die ook een koud schaap heeft, is met 2 vriendinnen naar deWolschuur in Hardenberg gekomen. Die dames willen inslaan, en t liefst voordelig ook. Nee, ik ben niet mee geweest! (mijn mantra is 'Koud Schaap, ohmmmmm')
Going 'cold sheep' brings lot of fun! People recognize it. Friend Greet (who's not feeding her sheep too) went with 2 friend to my YLS here in Hardenberg. They have lots, and they are cheap! And no, I didn't go with them! (My mantra is 'cold sheep, ohmmmm')
Wel gezellig een bakkie koffie gedaan bij mij op Drie Hoog en samen geluncht in de stad. Met veel brei- en haakpraat, heerlijk. En om mijn goede voornemen dagelijks onder ogen te houden kreeg ik deze dame. Gefabriceerd door Greet, die in haar huis drie schapenvachten heeft om mee te leren spinnen. Ik zei al, de schapen zijn niet te vermijden!
We had coffee here at Third Floor, had lunch together in town. Lots of yarntalk, love it!
Greet gave me something, to remember my intention on a daily basis... this lovely sheep  got a custm made jacket, Greet has some sheepskin on stock. Three even, she wants to learn how to spin. No coldness at here place!
Het is een spaarpot, hoe toepasselijk!
It's a 'sheepybank', how appropriate!

2 opmerkingen:

  1. Ja het voelde onwerkelijk Jo om in de wolschuur te lopen en niets af te rekenen. We gaan het redden, gelukkig had jij de mooie Kauni wol nog voor mij. Toch nog iets nieuws en ik ben al begonnen en kan niet meer stoppen. Gelukkig vakantie dus ik kan los met de breipennen.
    Tot snel!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig he, coldsheep en toch naar leuke winkels of evenementen gaan. Ik ga met een paar vriendinnen naar de Weversmarkt in Hoorn, ook één en al verleiding..... Nu maar flink doorbreien, misschien 'mag' ik dan van mezelf iets kopen.

    Leuk schaapje heb je gekregen.

    Kom gerust eens buurten op mijn blog hoor.

    BeantwoordenVerwijderen