zondag 8 december 2013

Pom Pom

Voor een SP (secret project) wilde ik pomponnen (pompommen, hoe heten die dingen nou eigenlijk officieel?) maken. Ik vind het een heel gedoe met die kartonnetjes, dus wilde ik een Clover Pompom maker kopen en uitproberen. Vriendin Helen had twee van die dingen liggen en ik mocht ze lenen/houden om te proberen.
For a SP I wanted to make Pom poms. (or ponpons, how are they called officially?)I hate working with the cardboard rings,so I wanted to buy the Clover Pompom (ponpom?)maker. Friend Helen had two of those things at home and was more then happy if I took them to try it.
Ik wilde in ieder geval twee grote pomponnen (pompommen???) maken en die zat er tussen.
En het is inderdaad een héél stuk makkelijker dan hannesen met kartonnetje, heerlijk! Zie hier de eerste pom pom (pompon?) die ik fabriekte met de clovermaker. Ik ben er blij mee! Let's make more Pompoms! (or Ponpoms?)
I wanted to make at least two big ponpons (pompoms?)and it IS so easy with this Clovermaker. Here you see the first Pompon (pompom?) I made! I'm happy with it.
Let's make more ponpoms! (eh...or pompoms?)

2 opmerkingen:

  1. Ha Jo, ik denk dat je er niet van slapen kan als je het niet weet!!
    Pompon of pompom??
    Ik heb het opgezocht voor je:
    pompon
    klein, bolvormig, kleurig versiersel van wol, dons, zijde of een andere stof op een hoed, pantoffel, schoen of op een ander kledingstuk.

    Truste meis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grinnik.. bedankt! Niet meer vergeten nu. In het Engels is het pompom/pompoms, dus denk dat de verwarring daaruit is ontstaan.
      Trusten t'rug!

      Verwijderen