zondag 17 januari 2016

Beginnen

En waar begin je dan... na zoveel tijd? Ik heb mijn WIP's in een mand bij de bank staan. En waar ik
zin in heb, daar ga ik mee verder. De laatste paar maanden heb ik erg veel last gehad van starteritus, en moet van mezelf nu echt zaken gaan afmaken. Alleen al voor het fijne gevoel! En natuurlijk omdat ik mijn breisels met zoveel plezier draag.

Where do you start, after such a long time of non-blogging? I've got some WIP's in a basket next to my knitting spot. What speaks to me, gets the attention. I had a bad case of starteritus these last months so I make myself finish some of these beauties. That feels so good! And I love wearing handknitted things .

Het weer werkt mee: vorige week waren we ingeijzeld (is dat een woord?) en dit weekend ligt er tien cm sneeuw. De koelkast is vol, de voorraadkast ook. Pure breitijd!

The weather is kind to me ;) last week we were iced-in (four days of not being able to get out) and this weekend there's been fallen 10 cm of snow.The fridge is filled, so is the cupboard. Let's knit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten