vrijdag 8 januari 2021

Stash Diving 2021

Een goed voornemen dit jaar is om zoveel mogelijk (en ach, dat heb je toch zelf in de hand) vanuit mijn stash te gaan breien. Zodra je wolletjes overal in huis liggen opgeslagen wordt dat misschien tijd! Wel een uitdaging, want van heel veel garen heb ik één of hooguit twee bolletjes. En hoe maak je daar iets van dat je plezier en blijdschap geeft tijdens het maken, dragen, weggeven? Dan begin je met kleur! Ik heb zakken vol restjes sokkenwol.( niet dat ik ooit een complete sok gebreid heb in mijn leven, maar de voorraad is veelbelovend :-)) Een paar bolletjes uni erbij en strepen breien maar. Heerlijk om te doen, zeker tijdens de grauwe dagen van de afgelopen Kerstvakantie. Nederland in lockdown, het weer te grauw om over te praten.. wat is kleur op schoot dan toch fijn!

Natuurlijk wordt het weer een sjaal.  En gezien de hoeveelheid garen en mijn voorkeur ook een lekkere grote! Mijn Happy Scrappy Wrap. Het kiezen van kleurtjes, het duiken in de tassen met restjes, het bepalen van de volgorde geeft me zoveel plezier. En dan het breien nog!

Inspiratie (voor de leuke vorm) is deze mooie sjaal. Ik ben er bijna! Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten