maandag 30 juli 2012

Lin et L'autre

Foto komt van dit blog
Tijdens onze vakantie in Normandië kregen vriendin en ik de tip om in Varengeville naar een heel leuk winkeltje te gaan. Om het netjes te zeggen... wat een weelde! Prachtige (linnen) stoffen, wol, kleding, knopen, lintjes, koordjes, bedeltjes en allerlei producten die gemaakt waren met spullen uit de winkel. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat we drie (trois, 3) keer zijn teruggeweest... oeps.
We gingen een beetje los geloof ik! Het assortiment was geweldig en bijzonder en de dingen die er hingen... heerlijk! Hieronder wat impressies van de spullen die ik kocht om de komende tijd mee te gaan fröbelen (sjaals,, ik zie meer sjaals in mijn toekomst!) Nu heeft de plaats meer te bieden dan deze winkel (geweldig mooi gelegen kerkje op een krijtrots) en een fantastisch restaurantje meteen aan de overkant, La Maison de Jules. Meer daarover kan je lezen op Drie Hoog.
We hebben foto's gemaakt en (mentale) aantekeningen van wat we misschien, ooit... zucht. Zo veel te doen en zo weinig tijd!
Ik heb armbandjes geregen die ik wél zelf kan omkrijgen. Ben er helemaal blij mee! Loe is meer van het gepeuter op de vierkante milimeter en is zich te buiten gegaan aan allerlei dingen voor mooie, kleine cadeautjes. Maar aangezien die bofkont nu op een volgende vakantieadres zit en nog niets heeft weggegeven, daar nu (nog) geen foto's van!



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten