dinsdag 7 augustus 2012

Van alles wat


Ik run een officieus B&B (veel logees, heerlijk bezoek en bijkletsen!) en met mijn vriendin en zus ben ik ook fanatiek aan het handwerken. Hilde quilt en mijn grote zus is aan het haken geslagen. Leuk! Wederom een bezoekje aan de wolschuur voor haakgaren!

I'm running a sort of B&B for friends and family lately:-) I love it, we talk al day long and have a wonderful time together. Hilde is a quilter and my sister started to crochet!

En dan de onthulling: de kaboutersjaal die ik aan het breien was, was voor Hilde. Ze maakt de mooiste quilts, maar haakt of breit geen steek. Ieder zijn vak en wat is het fijn om iemand te mogen verrassen! Ik maakte hem af in Frankrijk, en hij reisde met Loe en mij mee naar allerlei leuke plaatsjes. De reis van de sjaal volgt nog een keer op dit blog, nu de foto's van de verhuizing van de kaboutersjaal naar zijn nieuwe eigenares!


 I made the green gnomescarf for my friend Hilde, who makes the most beautiful quilts but can't and won't knit or crochet. It's nice to surprise people! The scarf travelled with Loe and myself to beautiful spots in France.. pictures will follow later!
In een volgend blog meer over mijn huidige projecten! So much to do and so little time! Een kleine sneekpeak van een verrassingsproject dat al klaar is:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten