zaterdag 7 juli 2012

Waarom?

Een nieuw blog... omdat mijn andere verhaal, het verhaal van mijn weg omhoog  dreigde ondergesneeuwd te raken. Omdat ik het zelf geweldig vind om handwerkblogs te lezen. Omdat het zo leuk is om te schrijven. Genoeg redenen dus.
Over een paar weken is het een jaar geleden dat ik na járen weer een haakpen vast had. Ik ben de foto's aan t verzamelen van mijn projecten in dat jaar!
kaboutersjaal in de zon/ gnomescarf in the sun
A new blog... because the other story about my way up in live did get pushed aside by the knitknatting and crochet. Because I love to read other craftsblogs. Because I love to write.
Within a few weeks it wil be a year ago I picked up my  hook once more than twenty years. I'm gathering pictures to show you later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten