zondag 8 juli 2012

Kabouter

Mijn vriendin Annemarie noemde kleding voor vrouwen met puntmutsen/capuchons, pompons, schuine flappen, lange rokken en meer van die wapperende delen altijd 'kabouterkleding'. De sjaal die ik nu aan t breien ben doet me daar aan denken, vandaar dat het voor mij 'kaboutersjaal' is gaan heten. (patroon is van haar)
En helaas, na een paar weken breien is mijn kaboutergaren op! Als t goed is ligt er morgen een nieuwe bol in de bus.. en kan ik weer op volle kracht vooruit. Het weer werkt mee heb ik gelezen. Koud, koel en herfstig. Kaboutersjaal-weer!

My friend Annemarie called this style of clothing 'gnomedresses' and that's where my new scarf got it's name. It's pointy, it's funny and a little bit odd for grown ups. I finished my first ball and have to wait for the of some new yarn delivery tomorrow. The weather here is perfect for gnomes!
Week.... after week... after week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten