dinsdag 1 januari 2013

Gelukkig Nieuwjaar!

En voor je het weet begint er een nieuw jaar. Zo lang niet geblogd, terwijl ik druk bezig ben!
Ik werk nog steeds aan mijn SP (secret project) en dat is een hele klus. Dan heb je weinig tussendoortjes om te melden! En om steeds maar te schrijven over iets waar je niets over wilt/kunt zeggen nog.. is niet des blogs. Vandaar de stilte hier. ( en ja, het was ook erg druk buiten het gebrei/gehaak om!)

And  there 's a New Year! I didn't blog for a long time,  I 'm really busy with my SP (Secret Project). It's a wonderful and big project. So there is little time for something else, and how can I blog about something I can't say anything about? That's why it was so silence here. (and yes, anything else in my life was busy too!)

Nu het vakantie is kijk ik een beetje verder dan mijn SP. Mijn collega wordt binnenkort weer oma, en ik heb voor haar kleinspruit een mutsje gebreid. Het wordt een donker getint baby'tje en dit felgekleurde bolletje riep naar me!
Now I have holidays I'm looking for a bit more than my SP. My colleque is becoming a grandma again soon, and for her new grandchild I made a little hat. And this wonderful bright coloured yarn called at me the shop!

Met vriendin Greet (klik) ben ik volop bezig met een nieuw idee. Daarover op haar blog en een volgende keer hier ook, meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten