woensdag 2 januari 2013

Restjes

Nee, dit blogje heeft niets te maken met mijn (goede??) voornemen om minstens tot mijn verjaardag  in maart géén wol meer te kopen. Er moeten echt eerst bollen op gebreid worden. Door mijn SP, door wie weet welke andere projecten die nog volgen.
Vriendin Greet en ik gingen allebei spontaan kwijlen van prachtige projecten op Ravelry, gemaakt met restjes sokkenwol, mini bolletjes of strengetjes. Sjaals, dekens, noem maar op. Kleurrijk, afwisselend en zó prachtig.

No, this blog isn't about my New Year resolution not to buy any new yarn till my birthday in march. I really need to use my stash! My friend Greet and I looked at some marvelous project at Ravelry, made with mini skeins and left over sockyarn. So nice, really yummie!

ruilhandel :-)
Om geen kapitalen kwijt te zijn aan wol ( ja, je kan het op internet bestellen.. maar dan loopt zo'n project lekker in de papieren!) hebben we besloten een Sokkenwol Ruilclub op te zetten. We ruilen dus wolletjes! Voorlopig alleen nog met elkaar, maar we hebben ook een email adres bij het blog en hopen dat mensen die mee willen doen gaan aanhaken. Hoe meer mensen, hoe meer wolletjes, hoe meer kleuren! Het blog is nog in ontwikkeling, maar wie mee wil doen kan alvast een reactie achterlaten.
We don't want to spent large amounts of money, so we decided to start a Sock Yarn Excange Club. Anyone who wants to join can mail us in the near future, but for now leaving a reaction at the Blog wil get things started.

Word vervolgd!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om een ruilclub op te richten. Ik kan niet breien al vind ik de patronen erg mooi. Ik hou het bij het haken want daar heb ik haast niet genoeg uren in een dag ervoor...haha.

    De beste wensen voor een gelukkig en creatief nieuwjaar.

    Groetjes,
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen