donderdag 14 februari 2013

Put my foot up

Jawel, een affo in dit blog!
Een sok breien is dus goed te doen als je erg druk bent... de korte toeren, het afwisselende van de verschillende stadia (boord, hiel, teen) maakt dat er toch schot in komt al heb je minder breitijd.
Deze sok is een combi van allerlei patronen. De boord is gewoon twee recht twee averecht, de hiel is volgens het spiraalpatroon gebreid (patroon van een Zeemanboekje) en de teen heb ik gebreid via  deze site Kortom.. een samengestelde, warme en vrolijke sok die ik draag als 'pantoffel'. Dankzij oma, die me heeft leren rondbreien, heb ik er weer een breitechniek bij!  (en de prachtige narcissen kreeg ik van m'n moeder... we willen lente!)

Yes, it's finished!!  Knitting a sock is nice when you're busy. The short rows and the diversity makes that things progress even if there's limited knitting time! This sockpattern is made out of three sources: just normal ribbing, the spiral part (from a booklet by the Zeeman company) and the toe I found here.  I love this sock, I wear it after work when I'm home to relax! Thank you grandma, for learning me this technic, And mum, for the lovely daffodils (we want springtime. Bring it on, please!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten