zondag 9 juni 2013

Klein

Binnenkort wordt er een klein kindje geboren. Het leek me leuk om een cadeautje te maken voor de nieuwe spruit en zijn of haar ouders, en heb gauw de kleuren van de babykamer gevraagd bij oma. Wit, grijs en brandweerwagenrood, daar kon ik wel wat mee!
Het was prachtig haakweer de afgelopen dagen, dus.....
Very soon a little baby will be born. Because I wanted to make a little something for the occasion I asked grandma for the colours of the nursery. White, grey and fire-enginered, very nice! And the weather was great to crochet, so.....
Ik gebruikte het patroon waar ik eerder over blogde  maar dan een ronde kleiner. Bij de Xenos een potje met kleurige knoopjes gekocht (was op zoek naar rode kraaltjes, maar dit vond ik eigenlijk leuker!) en her en der vastgenaaid. Gewassen, een beetje gesteven en geblockt is de slinger er mooi uitgekomen! Klaar voor verzending, zodra het geboortekaartje op de mat valt!
I used the pattern I blogged about before, but made it a round smaller. I was looking for some red beads, but ran into these cute little red heart buttons. Love them! It's washed,  starched a  bit and then blocked. Ready to mail, as soon as the birth is announced!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten