zaterdag 1 juni 2013

Gang

Ik vond een leuk patroontje voor kleine Grannyvlaggetjes hier  (een geweldig leuk blog, zeker de moeite waard om te bekijken) en ben maar gewoon begonnen. Ik heb nog geen idee hoe ik de vlaggetjes wil gaan gebruiken in mijn gang (met om de dertig centimeter of nog minder een deur die open moet kunnen) maar ik word er gewoon erg vrolijk van! I found this great little Grannybuntingpattern here (wonderful and colourful blog!) and just started. I have no clue how to hang/use this in my boring white corridor (with a door every 30 cm or less) but it lifts my spirit!
Heb deze drie vriendjes samen met een bloem die ik gehaakt heb ( patroon vind je hier, ook al zo'n leuk blog!) een badje met crackfree gegeven en ze liggen nu te drogen. Er komen er nog meer, maar je begrijpt.. dat is afhankelijk van het weer. Er schijnen warmere dagen aan te komen..... ik duim!
I bathed this little friends in some water with crackfree to give them more body and they are drying up nnicely. I want to make lots and lots more, but as you understand... it depends on the weather! The forecast is hopefull, fingers crossed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten