zondag 4 augustus 2013

Projecten

Ja, ik ben braaf! Héél braaf.. en keurig bezig om mijn stash weg te werken. Ik merk dat ik door de hitte sloom word en minder zin heb in handwerken. Ik lees daar in tegen weer meer dan ik in tijden gedaan heb. Ook heerlijk! Ik kocht een nieuwe ereader en die bevalt super! Snel opstarten en bladeren, klein en heel licht (dat is belangrijk voor mij). De aanbieding was scherp, maar het bijbehorende hoesje in verhouding erg duur. Daar houd ik niet van... :-)
Yes, I'm a good girl! Very good... and working my stash as I should. The warmth/heath is making me drowsy and I don't knit or crochet that much. I read a lot now, and bought myself a new ereader. It's a  super one! Quick in starting up and paging, small and light (that's important). The reader was on sale, but not the cover to go with it.. too expensive for my liking!
En denkend aan mijn stash was het al gauw voor elkaar: ik gebruik de hoes alleen als de ereader mee gaat op stap en dus beschermd moet zijn in mijn tas. Leer is leuk, leer is mooi, maar leer is ook zwaar. En dus... (Zie je die knoop? De winkel waar ik die kocht is een blogpost waard!
Thinking of my stash, I knwe what to do. I only need the cover  to protect the reader during transport. Leather is nice, leather is beautifull, but also heavy. And so.... (Look at the button.. the store I bought it, is worth another blogpost!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten