donderdag 19 september 2013

Baby stuff

Ik kan merken dat ik weer aan het werk ben... de energie gaat in mijn klas zitten, bloggen moet echt weer op gang komen. Ik brei genoeg, daar niet van! (Alhoewel er eerlijk gezegd ook avonden zijn dat ik alleen maar op de bank hang. Niks doen. Wachten op bedtijd. Hoe erg is dat...?)
I've started working again after that long period off.. and all my energy is in my class. I realy need to get blogging again! I do knit, that's not it. (Although there are nights I just sit on my sofa doing nothing. Waiting to go to bed. How bad is that?)
Met allerlei zwangerschappen om me heen ben ik met een aantal (jawel,waarom tot één beperken) babyprojectjes bezig. Eentje is al af, deze schattige slaapzak met een rand van uiltjes aan de bovenkant. Een makkelijk patroon, goed beschreven en zo schattig! Je zou bijna zelf... nee, toch maar niet!
Deze wol komt natuurlijk uit mijn stash, die nu 100 gram gekrompen is.
foto: ComfortWool op Ravelry
With a lot of pregnancies around me I started a few (yes, why just limite yourself to only one??) baby-projects. One of them is finished, this lovely Sleep Sack with little owls at the top. An easy knit, well written pattern. You would allmost want one... no. let's not go there!
The wool is from my stash of course... just 100 grams less of that now!

2 opmerkingen: