dinsdag 10 juli 2012

Het zit bij de brievenbus en....

Oké, mijn titel voor dit blog is goed gekozen. Denk ik soms...
Ik ben zo dol op breien en haken dat ik besloot een stukje vakantiegeld in mijn hobby te steken en bestelde wat mooie garens. Niet dat de gewone katoen van € 1,50 per bol niet goed genoeg is hoor! Maar een mens wil ook wel eens wat anders...
En dus was het vanmorgen net Sinterklaasavond. Geen gedichten, mijter of witte schimmel, maar wel.....


The title of my blog -there's missing a 'stich'- is well choosen. I decided to spent some money on real nice and beautiful yarn. Today they were deliverd.. it was just like Sinterklaasevening!


En zeg nu zelf, al die kleuren is toch genieten?

Het blauwe mohair en het regenbogengaren van Noro (silk garden sock 87, ik ben gek op dat garen!) wordt een blauwe kaboutersjaal. Het roze Noro (kureyon sock 240) en het roze linnen van Drops wordt ook een sjaal. Wat moet een mens met zoveel sjaals? Geen idee... maar zo mooi!!

The blue mohair and the rainbowwool from Noro are for another Kaboutersjaal, the pink Noro and Drops are for a beautiful, girly scarf. Don't know why a woman shoot have that many scarfs but hé.. why not?

Maar goed, het zit bij de brievenbus en het wacht.. en het wacht en het wacht. Op de bol wol voor de kaboutersjaal in wording! Want die moet natuurlijk eerst af. Geduldig wacht hij naast de bank tot er garen is gebracht om groter te groeien.                                                                                                              Oké, it's waiting at the mailbox. Waiting waiting waiting or the yarn for the kaboutersjaal! Patiently it is waiting to grow more.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten