donderdag 22 november 2012

Back

En toen was er een radio stilte... blog stilte, want het breien ging ondertussen gewoon door! Mijn blauwe kaboutersjaal is af en vol op in gebruik. Warm, zacht en groot... een geweldige sjaal om de winter mee in te duiken!
And then there was radiosilence.. blogsilence that was, the knitting went on and on. My blue Gnomesjawl is finished and used every day! Warm, soft and big.. it's a wonderful sjawl to enter Winter! 

Als ik volgens plan zou werken was ik bezig met een van de andere projecten van een paar blogs terug. Het kussenovertrek en de Norosjaal.
Eh.....
Nee dus. Ik kwam in een foldertje (en later online) een geweldig leuke sjaal tegen en had er de perfecte wol voor in huis. En kon er mijn nieuwe superlange breinaalden mee uitproberen. Zien?
If I worked as plannend I would be knitting my other projects (the pillowcover and the Noroscarf). Eh... No I don't. I found a very cute scarf in a little folder and also  Online and had the perfect yarn for it in my stash. And got to use my superlong needles for the very first time. Want to see it?

2 opmerkingen: