zondag 4 november 2012

Internet

Soms verzuipt een mens in alle inspiratie die je krijgt van het rondstruinen op Internet! Tussen het werken aan mijn projecten door is het heerlijk rondkijken op allerlei sites en blogs. Afgelopen week ben ik als een blok gevallen voor deze foto's. Puur om de kleuren. Lekker fris en helder. Zie het al helemaal voor me, in een sjaal of zo.... als ik de wol kan vinden! Ik blijf zoeken.
(foto's zijn van/ pictures are from hen, en van dit mooie blog en van deze geweldige wolwinkel)
Sometimes the inspiration you get while browsing the Internet is too much! I love looking and reading the wonderful blogs out there. And these pictures  kept hunting me.. I love love the colours.So fresh and bright. I feel another sjawl coming up... if I can find the right yarn! I keep on searching for it.

1 opmerking:

  1. I like this yarn, it's colours and I miss you a little bit. Hope you're well. Have a good week. Greetings from Germany. Sabine.

    BeantwoordenVerwijderen