dinsdag 16 april 2013

Kleur

bron
Het gesnotter, gekuch en gehoest is nog niet hélemaal verdwenen maar ik kom weer bovendrijven. Wat kan een mens zich naar en min voelen van  'een verkoudheid'. De afgelopen twee weken heb ik geen steek gebreid. Nou ja, een paar pennen, maar er was geen energie, geen puf, geen zin. Werken, hoesten, slapen. Dat ritme.
The coughing and sneezing is not totally over, but I'm getting there. They say it's a 'simple cold' but you can feel real miserable from it! The last two weeks I din't knit much, a few rows and that was it. I worked, cought and slept. Rhythm....
Mijn trui schiet lekker op, het eerste pand is over de helft. En toch.. ik had vandaag zin in meer kleur. En aangezien ik alles klaar had liggen voor nog een Mini Mania sjaal.. ben ik daar mee verder gegaan. Het tempo ligt nog niet zo hoog, maar wat lekker om weer even te breien!
My Boxy sweater is going fine, I'm halfway the front.
 But... I wanted more colour today. And because I had everything ready for another Mini Mania scarf... I continued with that. Very slowly, but it feels good to o some knitting again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten