donderdag 16 mei 2013

Draaien maar

Misschien herinner je je nog dat ik op de Breidag prachtige, prachtige strengen wol gekocht heb?
En van strengen... moet je bollen draaien. Een hele klus, waar mijn schouder niet dol op is. Van vriendin Greet mocht ik een poosje haar 'bollendraaier' lenen. Geweldig!
Perhaps you remember me buying al these wonderful strands of yarn at the Breidag?
And they all have to be winded...my shoulder don't like that job!
My friend Greet lended me her yarn winder. Lovely!

Dus ik ging draaien... en draaien. En dat blijkt nog een hele kunst! Als je goed kijkt, zie je er wat slappe hap tussen liggen. Eh. .daar hoef je niet eens heel erg goed voor te kijken :-)
Maar uiteindelijk kreeg ik de slag beter te pakken. Nog lang niet alles is opgedraaid, maar ik kan weer aan de gang! Maar waarmee....
So I winded.. and winded. And that's not that easy! When you look closely you can see sloppy skeins. Eh.. you don't even have to look thát close:-)
But at the end I got the hang of it. Not finished with all of my strands, but I can start. But with what....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten