zaterdag 11 mei 2013

Klaar!

Ik ben braaf....
Heerlijk buiten op m'n balkon zitten haken (oordoppen in en muziek aan) en hij is af! De sjaal die ik in een impuls ben gaan maken. Een paar weken terug waren vriendin Greet en Lanie hier, natuurlijk moesten ze even naar de  'dealer'. En voor ik t wist had ik een paar bolletjes Catania katoen meegenomen.Het is een beproefd patroon, ik maakte hem al twee keer eerder.
I'm a good girl...
Sitting on my balconny (with my earplugs and music) I croceted like mad and it's finished!. The cowl I made on an impuls. A few weeks back my friend Greet and her friend Lanie where here and ofcourse they wanted to visit my 'dealer'. And before I knew it I bought some Catania cotton and started making this familiar pattern..
Vrolijk, fris... voor koude lentedagen.
Ook mijn SP is ingepakt, kan er nog niets over vertellen. Maar het betekent wel, dat er deze week 2 projecten uit mijn mand zijn verdwenen!
Wat zal ik eens gaan maken.....

Bright, fresh...for those chilly springdays. I also wrapped my SP, cn't tell you anything about it. But it does mean that there are TWO less projects in my basket!
What shall I make now....

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, dat gevoel dat er weer iets af is......mag je gelijk weer aan iets nieuws beginnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen