zaterdag 15 juni 2013

Kleur

Soms merk je achteraf dat je ergens behoefte aan had. Dit weekend kwam vriendin Loe een nachtje logeren en zoals altijd hebben we onderwerpen te over om over te praten. We delen veel: hetzelfde werk, liefde voor lezen, handwerken, lekker eten... En kleur!
Sometimes you notice that you need something when it's already there. This weekend my friend Loe came over and as usual we have lots to talk about. We share the same work, love for books, knitting and crochet, good food... and color!
Mijn kledingkast is stemmig, met her en der een rood accent. En dat terwijl ik zo geniet van kleur! Helaas is dat niet meteen te veranderen zonder mijn bankrekening van kleur te laten verschieten, maar wel iets om heel goed in de gaten te houden! Ik bekeek de foto's die ik maakte de afgelopen dagen en toen viel het me op. Dit waren dagen met heel veel lekkere kleuren!
My wardrobe is very muted, whit a little hint of red. And why, as I enjoy color so much? I can't change that right now without letting my bankaccount get some red color, but I want to change it in the future. When I looked at the pictures I made the last few days I noticed: these were colorfull days!
Kleuren in het eten, kleuren in de winkels, kleuren in de bollen Catania in de wolschuur. Samen met Helen en Loe genoten van de kleurtjes.
Wat doet kleur voor jou?
Colours in the food, colors in the shops we visited, colors of the Catania coton at my LYS I visited with Loe and friend Helen, to stock on color. Loved it!
What are colors doing for you?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten