woensdag 17 juli 2013

Stasbusting part 1

Een groot voordeel van het maken van een uitstalling en het daarna weer opruimen van een voorraad is dat je precies weer weet wat je hebt. En onder het opruimen begonnen de ideeën al te borrelen... Voeg daarbij een hakende zus die dol op tassen is en voila, een idee werd een project.
A big advance from checking your stash is that you remember everything you have. And while I was organizing all the yarn ideas started to come! A visit from my chrochet and bags loving sister did the rest: my idea became a project!
Ik had een voorraad Bomull Lin van Drops liggen, waar ik opeens een prachtige tas
in zag! Naturel, stevig, tijdloos. Groot genoeg om een enkele boodschap mee te nemen, cross-body dragen, dus lange hengsels. Ik kon niet echt een patroon vinden, maar had iets simpels voor ogen. Dat bedenk ik wel zelf!
I had a pile of Bomull Lin  (Drops) and I saw a beautiful bag in it! Naturel, sturdy, timeless. Big enough for some shopping, cross body, so with long enough handles. I couldn't find a pattern I really liked, but I invisioned something simple. Simple enough to make it up myself!
Dus hier is het: drie bollen ver met mijn Bomull Lin tas
So here it is, three skeins on the road: the Bomull Lin bag!


1 opmerking:

  1. Leuk is dat inderdaad. Je komt weer dingen tegen waarvan je haast vergeten was dat je het had. Vlak voordat ik naar de weversmarkt in Hoorn ging ben ik mijn stash nog eens doorgegaan. Dat heeft me er van weten te weerhouden om nieuwe dingen te kopen. Nou ja, op mijn blog kun je zien dat het niet helemaal is gelukt maar ik heb zo veel gezien wat ik misschien wel had willen hebben, nu waren het maar twee kleine bollen....

    BeantwoordenVerwijderen